1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | ||
90. ŽR | Hradec (IREDO) | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
91. ŽR | Praha (PID) | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
92. ŽR | Ústí? | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
93. ŽR | Praha? | 23 | 17 | 12 | 8 | 5 | 3 | 2 | 1 |
Hradec | Praha | ??? | ??? | |||
1. | David Nádhera | 13 | 9 | - | - | 22 |
2. | Tomáš Kravec | 4 | 18 | - | - | 22 |
3. | Matěj Kříž | 18 | 1,5 | - | - | 19,5 |
4. | Adam Fogl, Adam Polák, Jarmila Nýdrlová | - | 13 | - | - | 13 |
5. | Václav Zdráhal | 9 | - | - | - | 9 |
6. | Michal Bílek | 6 | - | - | - | 6 |
7. | Martin Bednář, Pavel Píša | - | 6 | - | - | 6 |
8. | Pavel Kuzebauch | - | 4 | - | - | 4 |
9. | Jakub Oulický | 3 | - | - | - | 3 |
10. | Jan Frajer | 1,5 | 1,5 | - | - | 3 |
11. | Petr, Adam a Natálie Chomistekovi | - | 3 | - | - | 3 |
12. | Karel Bureš | 1,5 | - | - | - | 1,5 |
Výsledky 91. ŽR (20. května 2023) PID
Start: Praha Mas.n. 8:40 (hl.n. 8:50) Cíl: Praha Mas.n. 19:20 Prémiové stanice po 300 bodech: Cítov(6x) Jíkev(7x) Kácov(2x) Krupá(3x) Liteň(2x) Louny(6x) Radim(1x) 1. Tomáš Kravec 3317 = 2117 + 1200 (421 km = max) 2. Adam Fogl, Adam Polák, Jarmila Nýdrlová 3263 = 2063 + 1200 3. David Nádhera 3211 = 2011 + 1200 4. Martin Bednář, Pavel Píša 2978 = 2078 + 900 5. Pavel Kuzebauch 2850 = 1950 + 900 6. Petr, Adam a Natálie Chomistekovi 2530 = 1930 + 600 7-8. Jan Frajer 2350 = 1750 + 600 7-8. Matěj Kříž 2350 = 1750 + 600 9. Anežka Pokorná, Jan Fátor 2022 = 1722 + 300 -- Radek Šulc - nedojel v limitu (2310 = 1710 + 600) Trasy ŽR v tabulkách Trasy ŽR graficky Zobraz/skryj komentáře
Letošní druhá rallye byla naplánovaná do Prahy a protože se neojevila žádná sleva na celosíťové jízdenky, tak zůstala v rozsahu PID, kde u celodenních jízdenek došlo naopak k příjemnému zlevnění. Ale i tak to dlouho vypadalo, že soutěž bude zrušena kvůli malé účasti. V termínu pro nejnižší startovné se stihli přihlásit jen čtyři a klíčový sedmý hráč se přihlásil týden před hrou.
Mimo jiné i vzhledem k nováčkům jsem se nechtěl pouštět do netradičního bodování a rozhodl se klasicky pro prémiové stanice. Inspirován hrou Wordle, kde se hádají pětipísmenná slova, jsem prémie vybíral právě mezi nimi. První nápad, že bych bodoval úplně všechny, zkazilo kromě počtu (je jich asi 40) zejména to, že cestou do Kolína jich je hned pět. Propracoval jsem se postupně k vhodné sedmici, u které mi počítač ukazoval na rovnocenné možnosti různých kombinací:
Bodů 3040=2440+600; pov.stan. 2 (Louny,Jíkev)
Bodů 2983=2383+600; pov.stan. 2 (Liteň,Louny)
Bodů 2960=2060+900; pov.stan. 3 (Kácov,Radim,Jíkev) Pečky-Radim pěšky 3 km za 51'
Bodů 2940=2040+900; pov.stan. 3 (Kácov,Jíkev,Liteň)
Bodů 2930=2030+900; pov.stan. 3 (Cítov,Louny,Krupá) Kounov-Milostín pěšky 1,6 km za 53'
Bodů 2930=2030+900; pov.stan. 3 (Jíkev,Louny,Krupá) Kounov-Milostín pěšky 1,6 km za 53'
Bodů 2924=2324+600; pov.stan. 2 (Jíkev,Liteň)
Bodů 2912=2312+600; pov.stan. 2 (Louny,Liteň)
V reálu to však dopadlo jako obvykle úplně jinak. Neuvědomil jsem si možnost pěšího přesunu mezi Štětím a Hněvicemi, takže půlka vyrazila právě tam. (Po dopnění chybějících přesunů našel můj program Davidovu trasu za 3211 bodů, ale lepší trasy opačným směrem už ne.) A prakticky přesně druhou půlku, která jela jinam, postihly odpolední komplikace u Klánovic. Tím vznikly ve výsledcích nepřirozeně velké rozdíly v dosaženém skóre. Smolař Radek měl smůlu i dnes, kdy mu nevyšel poslední přípoj v Čerčanech, jindy většinou bezproblémový.
Vaše trasy byly docela pestré, na každou z prémií se dostalo (děkuji tímto Radkovi za Radim).
Spíše neplánovaně se z akce staly druhé Prčice.
Na medaile dosáhli tentokrát ti, kteří zvládli čtyři prémiové stanice. Třetí David to vzal
po směru hodinových ručiček (podle jeho slov proto, aby mohl případně vylepšit druhou půlku),
o prvním místě před druhou Adamovou skupinkou rozhodla ochota Tomáše to vzít indiánským klusem
ze Svojetína do Deštnice –
4,8 km za 43 minut včetně slušného krpálu hned na začátku. Tomáš vyhrál i ve všech "dílčích
disciplínách" - kromě celkového počtu bodů byl nejlepší i v počtu prémií, v počtu bodů bez prémií,
v počtu najetých kilometrů i v počtu nachozených kilometrů. Děkuji všem za účast, snad se to
líbilo aspoň těm, kterým nic neujelo.
Mimochodem, o kolik procent jste zvedli obsazenost na hojně diskutovaných tratích 110 a 124?
Trochu se rozepíšu směrem ke zbytku letošního roku, aby se případně rozproudila diskuse o tom, jak by měly vypadat naše soutěže, abychom nebyli s počtem účastníků stále na hraně. Když jsem v Praze zmínil, že bych chtěl zářijovou soutěž umístit do Ústeckého kraje, objevily se u některých ne zrovna nadšené reakce. On je problém, že jste roztahaní od Chomutova po Třebovou, nově dokonce až po Havířov, takže pokud nezačínáme v Praze, tak to bude mít vždycky někdo dost daleko. Přikládám přehled, jak je to s dosažitelností jednotlivých her z Prahy (nejde jen o hráče z Prahy, ale taky o to, že z jedné nebo druhé strany někdo přes tu Prahu musí). Kromě tradičních startů uvádím i hry potenciálně plánované. Časy jsou zaokrouhlené.
Akce | start a cíl | délka | . |
---|---|---|---|
Praha PID | 8:40-19:20 | 10,5 hod. | sraz cca 8:00, konec cca 19:50 |
Praha celorepubliková | 8:00-20:00 | 12 hod. | sraz cca 7:30, konec cca 20:30 |
Ústí n.L. DÚK | 8:55-19:00 | 10 hod. | odjezd z Prahy 7:25, návrat 20:35 |
Hradec IREDO | 10:00-19:00 | 9 hod. | odjezd z Prahy 7:10, návrat 21:05 |
Mladá Boleslav IDOL | 8:40-19:20 | 10,5 hod. | odjezd z Prahy 7:20, návrat 20:30 |
Plzeň IDPK | 9:00-19:00 | 10 hod. | odjezd z Prahy 7:40, návrat 20:20 |
Jak je z tabulky vidět, tak pokud máte jet do Prahy nebo za Prahu, tak to vyjde časově podobně. Chápu taky, že pro někoho mohou hrát roli i peníze. Pokud jedu o 100 km dál, tak si připlatím dalších minimálně 200 Kč. Co s tím? Co je hlavní problém? Jestli brzký start a pozdní konec, pak kromě možnosti mít start všech soutěží v Praze se nabízí posunout čas startu a/nebo cíle. Tím by se ale zkrátila délka hry a omezil by se počet kombinací, které se dají stihnout. Nicméně zrovna u Ústí si dovedu představit zkrácení hry na 9 či 8 hodin. Co vy na to? Pomohlo by to ochotě přijet? Nebo máte jiné nápady?
Výsledky 90. ŽR (11. března 2023) IREDO
aneb Jeďte minimálně 30
Start: Hradec Králové hl.n. 10:00 Cíl: Hradec Králové hl.n. 19:00 Prémiové body jsou za každý vlak, kterým ujedete souvisle aspoň 30 km. Prémie je 120/100/80 bodů za Os/Sp/R. 1. Matěj Kříž 2604 = 1904 + 700 (7x >30) 2. David Nádhera 2553 = 1753 + 800 (7x >30) 3. Václav Zdráhal 2542 = 1962 + 580 (6x >30) 8 vlaků 4. Michal Bílek 2522 = 1842 + 680 (7x >30) 5. Tomáš Kravec ............. 2471 = 1711 + 760 (7x >30) 6. Jakub Oulický 2432 = 1772 + 660 (7x >30) 7-8. Karel Bureš 2382 = 1662 + 720 (8x >30) 7-8. Jan Frajer 2382 = 1662 + 720 (8x >30) 9. Milan Ducko 2380 = 1680 + 700 (7x >30) 10. Martin Bednář + Pavel Píša 2258 = 1618 + 640 (7x >30) 11. Adam Fogl 2197 = 1637 + 560 (6x >30) 445 km (max) 12. Anežka Pokorná + Jan Fátor 2080 = 1580 + 500 (5x >30) 8 vlaků 13. Radovan Šulc 1973 = 1393 + 580 (6x >30) Trasy ŽR v tabulkách Trasy ŽR graficky Zobraz/skryj komentáře