1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | ||
90. ŽR | Hradec (IREDO) | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
91. ŽR | Praha (PID) | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
92. ŽR | Lovosice (DÚK) | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
93. ŽR | Praha (ČR) | 23 | 17 | 12 | 8 | 5 | 3 | 2 | 1 |
Hradec | Praha | Lovosice | Praha | |||
1. | David Nádhera | 13 | 9 | (9) | 23 | 45 |
2. | Adam Fogl, Adam Polák, Jarmila Nýdrlová | - | 13 | 4 | 17 | 34 |
3. | Jan Frajer | 1,5 | (1,5) | 13 | 12 | 26,5 |
4. | Karel Bureš | 1,5 | - | 18 | 5 | 24,5 |
5. | Matěj Kříž | 18 | 1,5 | - | 3 | 22,5 |
6. | Tomáš Kravec | 4 | 18 | - | - | 22 |
7. | Michal Bílek | 6 | - | 6 | 8 | 20 |
8. | Václav Zdráhal | 9 | - | - | - | 9 |
9. | Martin Bednář, Pavel Píša | - | 6 | - | 2 | 8 |
10. | Jakub Oulický | 3 | - | 2 | - | 5 |
11. | Pavel Kuzebauch | - | 4 | 1 | - | 5 |
12. | Denny Hozman | - | - | 3 | - | 3 |
13. | Petr, Adam a Natálie Chomistekovi | - | 3 | - | - | 3 |
14. | Karel Štípek, Pavel Frank | - | - | - | 1 | 1 |
Výsledky 93. ŽR (21. října 2023) celostátní
Start: Praha hl.n. 8:00 Cíl: Praha hl.n. 19:55 Prémiové kategorie po 250 bodech: Os, Sp, R, IC, EC, railjet, NAD Prémie byly za vlaky ČD, stačil libovolně krátký úsek s výjimkou cest po Praze. 1. David Nádhera 4883 (7 kat.) 2. Adam Fogl 4874 (7 kat.) 3. Jan Frajer 4739 (7 kat.) 4. Michal Bílek ............. 4412 (7 kat.) 5. Karel Bureš 4368 (4 kat.) 6. Matěj Kříž 4266 (6 kat.) 7. Pavel Píša 4238 (5 kat.) 8. Karel Štípek, Pavel Frank 4208 (6 kat.) 9. Pavel Kuzebauch 4106 (7 kat.) 10. Jakub Oulický 4030 (7 kat.) 11. Radek Šulc, Miloš Šmíd 3924 (6 kat.) Trasy ŽR v tabulkách Trasy ŽR graficky Zobraz/skryj komentáře
Tak máme za sebou první ročník bez letní 24hodinovky. Sleva od ČSOB umožnila uspořádat aspoň celostátní jednodenní soutěž. Bylo to za cenu změny plánovaného termínu, což některým udělalo problémy. Jsem rád, že i přesto přijeli.
Dostal jsem nápad dávat prémiové body za kategorie vlaků – on to byl původně nápad pro 24hodinovku, ty ale zmizely dřív, než jsem to stihl zrealizovat. Když jsem si to pak zkoušel, tak pro jednodenní hru je to možná i zajímavější – dát dohromady rozumně všech 7 kategorií není úplně jednoduché, na druhou stranu je hromada možností, jak to udělat. Hráči si nevystačí s obvyklými bodově hodnotnými spojeními, je třeba popřemýšlet, jak do trasy nacpat EC či Sp. Tam, kde se obvykle jezdí přímým vlakem, je dobré přeskakovat z vlaku na vlak. Příjemným bonusem bylo, že nastavená pravidla přirozeně tlačila hráče do vlaků ČD, takže si nemuseli doplácet za vlaky jiných dopravců.
Na startu se sešlo pěkných 11 soutěžících (= 13 osob), přibyli nováčci z Plzně. Při hledání tras možná trochu dělala problém nutnost rozlišovat IC/EC, což v běžném provozu nedělají ani cestující, ani zaměstnanci SŽ. Pro mě to znamenalo pečlivě projít v datech vlak po vlaku a zkontrolovat, jestli to tam mám správně. (K čemu je vlastně rozlišování EC/IC dobré?)
Ze startu jste se rozprchli pěti vlaky. Někomu jelo všechno bez problému, jiným zase sem tam něco ujelo. Největším průšvihem byl ujetý (ne)přípoj v Plzni (mezi vlaky bylo 5 minut, v Plzni jsou přípoje od 6 minut), které stály Pavla K. a Jakuba minimálně 500 bodů. Líbil se mi minimalistický plán Pavla K. s pěti vlaky Praha - Beroun - Plzeň - Brno - Č.Třebová - Praha a šesti různými kategoriemi (protože v části rychlíku do Brna byla NAD), který by stačil na 4. místo, ale kvůli právě zmíněné Plzni nevyšel. Překvapila mě Karlova trasa, který se "vykašlal" na sběr kategorií a se čtyřmi to stačilo na 5. místo. (Anebo to byl důsledek ujetí v Plzni a spočítal si, že je to lepší než návrat do Prahy?) Pochlubte se sami, jak jste plánovali, které kategorie dělaly největší problémy a jestli vám všechno vyšlo.
Já jsem v závěru sledoval zejména počínání Adama, který váhal, jestli risknout tříminutový přestup v Plzni. Zkusil a vyšlo mu to. Pak jsem ještě naživo smutně koukal, jak na Smíchově vystoupil ze spěšňáku (náhodou jsem tam byl taky) a nešel na vlak do Chuchle. Myslel si, že cíl je už 19:50 a že to nevychází. Škoda. Přišel tím nejenom o dnešní vítězství, ale i o vítězství celoroční. Nicméně, být druhý těsně za Davidem je skvělý výsledek a třeba to vyjde příští rok lépe. Davidova trasa kromě toho, že byla nakonec nejlepší, byla i neskutečně spolehlivá, což u vítězných tras nebývá pravidlem. Na třetím místě dojel s nevelkým odstupem Honza s nulaminutovým (ne)přípojem v Kolíně. Stejným pořadím skončil i celoroční boj o medaile a putovní pohár.
Snad se letošní ročník líbil a budu se těšit na Vás zase příští rok. Pokud se nestane něco nepředvídaného, tak si určitě zkusíme nějaký nový kraj, nabízí se liberecký nebo plzeňský.
Výsledky 92. ŽR (23. září 2023) DÚK
Start: Lovosice 9:59 Cíl: Ústí n.L. hl.n. 19:00 Prémiové stanice po -120 bodech: Nelahozeves (0x), Proboštov (3x), Štětí (3x) 1. Karel Bureš 1928 2. Jan Frajer 1808 3. David Nádhera 1785 4. Michal Bílek 1743 5. Adam Fogl .............. 1695 6. Denny Hozman 1681 7. Jakub Oulický 1653 8. Pavel Kuzebauch 1624 9. Matěj Kříž 1560 10. Martin Bednář, Pavel Píša 1549 Trasy ŽR v tabulkách Trasy ŽR graficky Zobraz/skryj komentáře
Výsledky 91. ŽR (20. května 2023) PID
Start: Praha Mas.n. 8:40 (hl.n. 8:50) Cíl: Praha Mas.n. 19:20 Prémiové stanice po 300 bodech: Cítov(6x) Jíkev(7x) Kácov(2x) Krupá(3x) Liteň(2x) Louny(6x) Radim(1x) 1. Tomáš Kravec 3317 = 2117 + 1200 (421 km = max) 2. Adam Fogl, Adam Polák, Jarmila Nýdrlová 3263 = 2063 + 1200 3. David Nádhera 3211 = 2011 + 1200 4. Martin Bednář, Pavel Píša 2978 = 2078 + 900 5. Pavel Kuzebauch 2850 = 1950 + 900 6. Petr, Adam a Natálie Chomistekovi 2530 = 1930 + 600 7-8. Jan Frajer 2350 = 1750 + 600 7-8. Matěj Kříž 2350 = 1750 + 600 9. Anežka Pokorná, Jan Fátor 2022 = 1722 + 300 -- Radek Šulc - nedojel v limitu (2310 = 1710 + 600) Trasy ŽR v tabulkách Trasy ŽR graficky Zobraz/skryj komentáře
Výsledky 90. ŽR (11. března 2023) IREDO
aneb Jeďte minimálně 30
Start: Hradec Králové hl.n. 10:00 Cíl: Hradec Králové hl.n. 19:00 Prémiové body jsou za každý vlak, kterým ujedete souvisle aspoň 30 km. Prémie je 120/100/80 bodů za Os/Sp/R. 1. Matěj Kříž 2604 = 1904 + 700 (7x >30) 2. David Nádhera 2553 = 1753 + 800 (7x >30) 3. Václav Zdráhal 2542 = 1962 + 580 (6x >30) 8 vlaků 4. Michal Bílek 2522 = 1842 + 680 (7x >30) 5. Tomáš Kravec ............. 2471 = 1711 + 760 (7x >30) 6. Jakub Oulický 2432 = 1772 + 660 (7x >30) 7-8. Karel Bureš 2382 = 1662 + 720 (8x >30) 7-8. Jan Frajer 2382 = 1662 + 720 (8x >30) 9. Milan Ducko 2380 = 1680 + 700 (7x >30) 10. Martin Bednář + Pavel Píša 2258 = 1618 + 640 (7x >30) 11. Adam Fogl 2197 = 1637 + 560 (6x >30) 445 km (max) 12. Anežka Pokorná + Jan Fátor 2080 = 1580 + 500 (5x >30) 8 vlaků 13. Radovan Šulc 1973 = 1393 + 580 (6x >30) Trasy ŽR v tabulkách Trasy ŽR graficky Zobraz/skryj komentáře