Algoritmy a datové struktury II
Cvičení probíhají každý čtvrtek od 10:40 do 12:10 v S11. Po předchozí domluvě e-mailem lze též vypsat konzultaci.
Toto cvičení patří k přednášce Jana Hrice.
Pokud máte cokoliv týkajícího se daných cvičení, pište prosím na e-mail katia+ads2@kam.mff.cuni.cz.
Požadavky na zápočet
Přes semestr budou zadané domácí úkoly za alespoň 150 bodů. Abyste měli zápočet jistý, potřebujete alespoň 100 bodů.
Na domácí úkol budete mít vždy čas 14 dní od zadání domácího úkolu. Řešení, které je odevzdané v průběhu prvního týdne od zadání domácího úkolu, lze iterovat -- dostanete zpětnou vazbu, na kterou můžete zareagovat odesláním nového řešení. Řešení odevzdané po prvním týdnu již iterovat nebude možné, za něj dostanete konečné množství bodů. Po dvou týdnech lze řešení odevzdat pouze po domluvě.
K tomu, jak sepisovat domácí úkoly, si můžete přečíst návod. Při vymýšlení řešení můžete spolupracovat, ale samotné řešení pak sepište každý sám.
Řešení některých domácích úkolů lze najít na internetu nebo vyřešit pomocí jazykového modelu. Pokud se rozhodnete úkol neřešit sami, ale prostě jej zkopírujete, tak jdete pouze proti sobě. Cílem cvičení je připravit vás na zkoušku.
Není-li uvedeno jinak, domácí úkoly se odesílají pomocí poštovní sovy. Měli byste mít přihlašovací údaje. Pokud ne, ozvěte se.
Dobrovolné opravování domácích úkolů
Pokud odevzdáte řešení ještě stejný týden zveřejnění domácího úkolu a dostanete za něj plný počet bodů, můžete za dalších 50% bodů úkolu opravovat řešení spolužáků. Máte-li o opravování zájem, přihlašte se v rámci odevzdání vašeho řešení. V pondělí následujícího týdne pak bude jeden z přihlášených vybrán (na paralelku).
Součástí opravování řešení je odeslání zpětné vazby k odevzdanému řešení a návrh na počet bodů. Zde platí stejné podmínky -- první týden lze řešení iterovat, pak je již návrh konečný. V případě problémů či nejistoty se lze na mě obrátit, budu opravy korigovat.
Náplň cvičení
Zatím ještě žádná cvičení neproběhla.
Užitečné odkazy
- Průvodce labyrintem algoritmů: kniha, která pokrývá látku předmětu
- Programátorské kuchařky KSP: neformální články o algoritmech či datových strukturách