1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | |
43. ŽR | 23 | 17 | 12 | 8 | 5 | 3 | 2 | 1 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
44. ŽR | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
45. ŽR | 26 | 19 | 13 | 8 | 5 | 3 | 2 | 1 |
46. ŽR | 18 | 13 | 9 | 6 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Ústí | H.Kr. | Hulín | Praha | |||
1. | David Nádhera | 17 | 15,5 | 26 | (1) | 58,5 |
2. | Radek Veselý | 23 | - | 19 | - | 42 |
3. | Petr Vintr | 12 | 9 | (3) | 11 | 32 |
4. | Pavel Kuzebauch | 8 | 2 | - | 18 | 28 |
5. | Jan Frajer | - | - | 13 | 6 | 19 |
6. | Alois Hrbáček | - | 15,5 | - | 3,5 | 19 |
7. | Rodina Bílkových | - | - | - | 11 | 11 |
8. | J.Sedláček, M.Šmíd, R.Šulc | 5 | - | 5 | - | 10 |
9. | Václav Zdráhal | - | - | 8 | - | 8 |
10. | E.Kolaříková, J.Novák, P.Novák | - | 6 | 2 | - | 8 |
11. | Matej Petrouš | - | - | - | 3,5 | 3,5 |
12. | Milan Ducko | 3 | - | - | - | 3 |
13. | Pavel Kůrka | 2 | 1 | - | - | 3 |
14. | V.Gregor, M.Knap, J.Ploc | - | 3 | - | - | 3 |
15. | Jan Kašpar | 1 | - | 1 | - | 2 |
Výsledky 47. ŽR (28.10.2011)
Start: Pardubice hl.n. 9:15 Cíl: Pardubice hl.n. 19:05 Prémiové stanice: 1x Břeclav (100) -- Děčín hl.n. (100) -- Dzbel (400) 8x Hlinsko v Čechách (300) 8x Moravská Třebová (300) -- Prachovice (400) 8x Velké Opatovice (300) 1.-4. Rodina Bílkových 3092 bodů (HvČ, VO, MT) Jan Frajer David Nádhera Miroslav Stacho, Miloš Šmíd, Radovan Šulc 5.-6. Milan Ducko Alois Hrbáček 3008 bodů (MT, VO, HvČ) 7. Pavel Kuzebauch 2976 bodů (MT, VO, Bř, HvČ) 8. Petr Mišun 2836 bodů (MT, VO, HvČ) Trasy závodníků
Já jsem vyrazil ze startu v předstihu a očekával jsem, že někoho potkám v Opatovicích. Ale nečekal jsem, že tam potkám půlku soutěžících. Naštěstí se později ještě rozdělili. Druhou půlku (tu větší :-)) jsem potkal o několik hodin později v Chornicích. Ti jeli celou dobu spolu a k rozdělení už nebyl prostor. Pouze David Nádhera se tvářil tajemně a vypadal, že má připravenou nějakou fintu. Nakonec ji nepoužil. Výsledky byly velice vyrovnané a dvě třetiny soutěžících (měřeno počtem osob) se mohly těšit z vítězství.
Letošní ročník se nesl ve znamení experimentů s cílem přilákat nějaké nové soutěžící. Výsledkem je zjištění, že výše jízdného a startovného není tou hlavní překážkou, zdá se, že každý si raději připraví trasu předem podle svého uvážení (viz úspěch Křížem krážem nebo různých jízd s Lidlenkou) a ne podle toho, kam je pošlu já. Nicméně díky experimentu vznikla krajská hradecká rallye, která, zdá se, má naději na pokračování a případný rozvoj. Lidlenková rallye se taky vesměs líbila, ale u ní nevidím moc velký smysl ji opakovat. V příštím roce bych tedy chtěl uspořádat čtyři soutěže v podobném složení a v podobných termínech jako letos. Děkuji všem za letošní setkávání a budu se těšit zase v příštím roce.
Výsledky 46. ŽR (1.10.2011)
Start: Praha hl.n./Mas.n./Dejvice 8:00 Cíl: Praha-Libeň 19:55 Prémiové stanice (po 320 bodech): 4x Doksy -- Domoušice 11x Golčův Jeníkov -- Kralovice u Rakovníka 4x Mirovice 8x Turnov 1x Zbiroh -- Praha-Dejvice (za 100 bodů) 1. Pavel Kuzebauch 3532 b. (GJ) 2-3. Rodina Bílkových 3494 b. (GJ) Petr Vintr 3494 b. (GJ) 4. Jan Frajer 3464 b. (Tu, GJ) 5-6. Alois Hrbáček 3444 b. (Tu, GJ) Matej Petrouš 3444 b. (Tu, GJ) 7. Jan Satranský 3354 b. (GJ) 8. David Nádhera 3326 b. (Mi, GJ) 9-10.Jan Kašpar 3224 b. (Mi, GJ) Sedláček, Šmíd, Zeman 3224 b. (Mi, GJ) 11. Milan Ducko 3220 b. (Dok, Tu) 12. Pavel Kůrka 3074 b. (Mi, Zb) 13. Radek Veselý 2988 b. (Dok, Tu) 14. Václav Zdráhal 2868 b. (Tu, GJ) 15. Steinbauer, Augustin 2820 b. (Tu, Dok) 16. Miloš Keller 2666 b. (Dok, Tu) Trasy závodníků
Prémiové stanice jsem tentokrát volil těsně za hranicí Středočeského kraje, ale dal jsem za ně příliš málo bodů, takže bylo výhodnější se na ně vykašlat. Opět tedy vyhrála jízda po hlavních tratích. Překvapivě nikdo nestartoval v Dejvicích. V závěru někteří riskovali odskok do Prahy hl.n. s nulovým přestupem. Ex Landek s pětiminutovým náskokem se v tunelu nezasekl, takže to vyšlo. To mimo jiné rozhodlo o tom, že páté místo MČR obsadil Honza Frajer.
Loni jste si velmi pochvalovali cíl v Libni, proto jsem ho letos zvolil taky. Všichni poslali SMSku (proč ji někteří neposíláte ve tvaru, jak si to přeji?), takže stačilo vyplnit dvě sady diplomů a vyhlásit výsledky. Docela se dařilo těm, kteří na přední místa doposud koukali z povzdálí, případně přijeli poprvé. David Nádhera si mimo putovního poháru pro Mistra ČR odnesl též pohár pro trojnásobného vítěze. Gratuluji!
Výsledky 45. ŽR (22.-23.8.2011)
Start: Hulín pondělí 12:00 Cíl: Česká Třebová úterý 13:10 Prémiové stanice po 300 bodech: 10x Bojkovice 11x Byšice 1x Jablonné nad Orlicí 2x Jičín 11x Mikulov na Moravě 3x Petrov nad Desnou zastávka 13x Vsetín po 500 bodech: 4x Čachnov -- Chornice 1. David Nádhera 7696 b. (Mik, Boj, Vse, Byš, Čach) 2. Raddek Veselý 7624 b. (Mik, Boj, Vse, Byš, Čach) 3. J.Frajer+J.Satranský 7594 b. (Mik, Boj, Vse, Čach) 4. Václav Zdráhal 7280 b. (Mik, Byš, Boj, Vse, Pet) 5. J.Sedláček+R.Šulc 7046 b. (Mik, Byš, Vse, Boj, Pet) 6. Petr Vintr 6798 b. (Mik, Boj, Vse) 7. P.Novák+E.Kolaříková 6714 b. (Mik, Boj, Vse, Byš) 8. Jan Kašpar 6676 b. (Mik, Byš, Vse) 9. Michal Vicany 6674 b. (Mik, Boj, Vse, Byš, Jič) 10. rodina Bílkových 6540 b. (Čach, Byš, Boj, Vse) 11. Petr Mišun 6306 b. (Jab, Jič, Byš, Vse) 12. Alois Hrbáček 5882 b. (Boj, Vse, Byš) 13. Ondrej Miko 5320 b. (Mik, Pet) -- Pavel Kůrka [5856] (Mik, Byš, Vse) - pozdní dojezd do cíle Trasy prvních šesti závodníků Foto ze startu
Zajímavostí této hry byla nabídka prémiových stanic samotnými hráči, ze kterých jsem vybíral. Nevím jak pro Vás, ale pro mne to bylo zajímavější, ale rozhodně ne jednodušší. Protože jste měli na startu hodně času, navíc jste předem věděli, kam Vás určitě nepošlu, tak jsem hru ztížil devíti prémiovými stanicemi. Stanice jsem vybíral s představou dvou cílů (kromě obvyklé snahy rozhodit hráče). Rozhodit hráče do nočních vlaků se docela povedlo, druhý cíl, který nebudu popisovat, se nepodařil vůbec. Prostě, jako obvykle, jste našli daleko lepší trasy, než jsem našel já.
Cestou jste zažili nějaká zpoždění, něco sem tam i ujelo. Největší rozhození provedla NAD z Poděbrad do Hradce, kde se z prvního autobusu stihl přípoj do Pardubic, z druhého ovšem ne. Bylo to vůči druhé skupince hodně kruté, ale taková je naše hra.
Po třetí soutěži sice ještě není mistr ČR jistý, ale Davida Nádheru by o něj mohl připravit jedině Radek Veselý čistým vítězstvím. Přesto věřím, že účast v Praze bude aspoň taková jako loni.
Výsledky 44. ŽR (25.6.2011)
Start: Hradec Králové hl.n. 10:00 Cíl: Hradec Králové hl.n. 19:00 Prémiové stanice: 4x Broumov (300 bodů) 4x Jablonec nad Jizerou (500 bodů) 7x Městec Králové (300 bodů) 8x Rychnov nad Kněžnou (300 bodů) 2x Svoboda nad Úpou (300 bodů) 4x Vamberk (300 bodů) 1x Vrchlabí (300 bodů) 1. Alois Hrbáček 2876 b. (Va, R, M) David Nádhera 2876 b. (Va, R, M) 3. Petr Vintr 2668 b. (M, R) 4. Novákovi+E.Kolaříková 2651 b. (Va, R, B) 5. Jan Satranský 2544 b. (B, R) 6. Knap + Ploc + Gregor 2523 b. (B, M) 7. Pavel Kuzebauch 2497 b. (M, Va, R) 8. Pavel Kůrka 2464 b. (M, J) 9. Sedláček + Šulc + Šmíd 2436 b. (S, R) 10. Miloš Keller 2420 b. (B, J) 11. Milan Cepák 2262 b. (R, J) 12. Lad.+Eva Sládečkovi 2124 b. (J, Vr) 13. Petr Mišun 2089 b. (S, M) Trasy závodníků Foto ze startu
Tato rallye byla nejenom nejkratší a nejlevnější, ale dokonce historicky první, kdy nikomu nic neujelo! Sliboval jsem změnu některých pravidel. Leckdo se nevykašlal na domácí přípravu, někteří uhodli, čeho se ta změna bude týkat a někteří dokonce správně hádali rozmístění většiny prémiových stanic.
Změna pravidel se týkala toho, že oběma směry se bodovaly úplně všechny tratě, nejenom koncové. Nejefektivnější tedy bylo vyrážet z Hradce k prémiové stanici a stejnou cestou zpět. Pak jinam, a tak dále. Funguje to krásně, neboť základem jízdního řádu je právě rychlé spojení s krajským městem. Kdo na to čím dříve přišel, tím více měl času na zkoumání, jak tyto odskoky poskládat. Kdo se vyhýbal Hradci, se vyhnul i dobrému umístění.
Díky odeslaným SMS (až na jednoho hříšníka) v cíli nejvíce času zabralo setřídění a vypsání diplomů. Zdá se, že akce se docela líbila. Pokud bude zájem, tak v příštím roce můžeme uspořádat něco podobného.
Výsledky 43. ŽR (17.-18.4.2011)
Start: Ústí n.L. hl.n. 11:40 Cíl: Choceň 12:30 Prémiové stanice (po 350 bodech): Kopřivnice 7x Kyjov 17x Lázně Bělohrad 6x Mimoň 10x Pelhřimov - Plasy 12x Slaný 10x 1. Radek Veselý 1304 km 7317 b. (Sl, Pl, Ko, Ky) 2. David Nádhera 1302 km 7292 b. (Mi, Sl, Pl, Ko, Ky) 3. Petr Vintr 1307 km 7248 b. (Mi, Sl, Pl, Ky) 4. Pavel Kuzebauch 1314 km 7206 b. (Mi, Sl, Pl, Ky) 5. J.Sedláček, R.Šulc, M.Šmíd 1322 km 7165 b. (Mi, LB, Ko, Ky) 6. Milan Ducko 1341 km 7135 b. (Mi, Pl, Ky) 7. Pavel Kůrka 1172 km 7087 b. (Mi, LB, Sl, Ko, Ky) 8. Jan Kašpar 1250 km 7041 b. (LB, Mi, Ky) 9. P+J Novákovi (č. P.Loucký) 1175 km 7035 b. (Mi, LB, Sl, Ky) 10. Václav Zdráhal 1318 km 6861 b. (Pl, Ky) 11. Alois Hrbáček 1168 km 6593 b. (Pl*, Sl, Ko, Ky) 12. Jan Frajer, Jan Satranský 1223 km 6591 b. (Pl*, Ko, Ky) 13. Michal Vicany, Fr.Matoušek 1270 km 6544 b. (Pl, Ky) 14. rodina Bílkových 1233 km 6424 b. (Sl, Pl) 15. Milan Cepák 1293 km 6306 b. (Pl*) 16. Martin Měchura,Jos.Vybíral 1150 km 6273 b. (Pl*, Sl, Ko, Ky) 17. Martin Knap (č. Jan Ploc) 1077 km 6068 b. (Mi, LB, Ky) 18. Vojtěch Karásek 1128 km 6056 b. (Mi, LB, Ky) 19. Petr Mišun 1091 km 5643 b. (Sl, Ky) Trasy závodníků Foto ze startu
Komentář k tabulce: č.=jel část trasy, Pl*=postiženi nehodou (přetržený nákladní vlak) u R 1195 v úseku Vroutek-Kryry, ztráta 60 minut. Kilometry jsem opsal z účastnických listů, nekontroloval jsem je.
Komentář ke hře: Zdá se, že někteří byli docela překvapeni brzkým startem v 11:40, na přípravu tak bylo 35 minut. Vypadá to, že málokdo měl finální verzi hned na startu. Rozjelo se to krásně do všech směrů, aby se to postupně sjíždělo "na půlnoc do Prahy". Excelsiorem v úseku Kolín - Olomouc jeli úplně všichni. Jedna velká skupina vystoupila v Olomouci a jela známou trasou přes Opavu, druhá velká skupina si udělala minikolečko přes prémiovou Kopřivnici. Pár jedinců to v Přerově otočilo směr jih a vydalo se směr H.Brod a pak různými cestičkami do cíle. Varianta přes Kopřivnici byla o 2 body lepší než nejlepší možnost přes Opavu (tj. s dost riskantním odskokem do Vítkovic). Nakonec ale všichni v Kyjovce trnuli, když počáteční 9minutové zpoždění pomaličku rostlo a na přestup v Brně bylo 14 minut... Ale všechno dobře dopadlo, v cíli jsme se všichni sešli.
Kromě přetrženého vlaku s hodinou zpoždění a pár ujetých drobných odskoků jsem nezaznamenal žádné stesky, takže kdo co našel, tak si to většinou i odjel. Stížnosti byly na zimu v Přerově. Zůstat někde viset celou noc by bylo dosti drsné (to píšu hlavně pro J.K. a jeho nápad "noc na lavičce").
K nejzajímavější lokálkám, které jste si projeli, byly Domažlice-Klatovy, Žďárec u Skutče-Svitavy, Rumburk-Dolní Poustevna-Krásná Lípa, Liberec-Tanvald. Pak, že jezdíte jenom po hlavních tratích :-)
V cíli jsem měl velký fofr, stejně jako kuchař v hotelu naproti nádraží - na takový nával zřejmě nejsou zvyklí. Příště bych poprosil, abyste mi poslali SMSku s definitivní trasou. I drobná změna (odskok, změna druhu vlaku) znamená zdržení při kontrole, které se při 19 účastnících docela nasčítá, a pak ten čas v cíli chybí. Zatímco celou cestou do Chocně jsem se nudil.
Gratuluji medailistům, první osmičce, která si připsala body do Mistrovství ČR, a v neposlední řadě též nejlepšímu nováčku - rodině Bílkových. Doufám, že jsme nikoho neodradili, a příště bude výsledek určitě lepší.