Program nainstalujte způsobem uvedeným v návodu k použití telefonu (kupříkladu přes bluetooth) a spusťte. Několik sekund po startu probíhá inicializace (výpočet vyhrávajících a prohrávajících pozic). Poté naběhne přímo režim hry. Jsou vygenerovány startovní počty sirek na hromádkách a hra začíná. Ovládání je navrženo v mezích možností co nejintuitivněji: Číselné klávesy 1 - 9 určují, kolik sirek chcete odebrat, klávesy v dolní řadě (tedy *, 0 a #) určují číslo hromádky (levá, prostřední, pravá), ze které chcete odebrat. Ve chvíli, kdy jsou tyto údaje k dispozici, dojde k odebrání. Hned na to odebírá stroj. Údaje o počtu odebraných zápalek jsou zobrazeny pod údajem o počtech sirek na jednotlivých hromádkách. Taktéž je uživatel neustále informován, zda ještě může vyhrát, nebo zda už má stroj hru pevně v rukou. Stav hry je popsán následovně: V prvním řádku jsou údaje o počtech sirek na jednotlivých hromádkách. Ve druhém řádku je údaj o tom, kolik sirek a odkud odebral hráč v minulém kole. Pod tím je údaj o posledním tahu stroje. Následuje údaj, zda pozice vyhrává nebo prohrává a na posledním řádku jsou údaje o tom, kolik sirek odkud máme odebrat v následujícím kole. Pokud nějaký údaj nemá smysl (například údaje o odebraných sirkách před začátkem hry), počet sirek je nastavený na 0 a číslo hromádky na -1. Chcete-li hru zrestartovat, stiskněte tlačítko "zpět" (pozor, jak poloha, tak popis tohoto tlačítka se liší u různých modelů telefonů). Stisknutí tohoto tlačítka vede k vygenerování nových počtů sirek. Tyto počty jsou generovány pro jednotlivé hromádky náhodně nezávisle uniformně od deseti do šedesáti. Hru lze ukončit stiskem tlačítka "zavěsit" (které je označeno zpravidla červeným sluchátkem). Na některých telefonech stisknutí tohoto tlačítka vede k drastickému ukončení programu. V tom případě je potřeba program ukončit pomocí této funkce drasticky. Hrající algoritmus odebírá v prohrávajících pozicích náhodně, ve vyhrávajících pozicích tak, aby vyhrál (tedy nedělá chyby). Známé chyby: Text se nemusí vejít na display. Tato chyba je způsobena tím, že je použit grafický režim (canvas) a vše je vypisováno do obrázku fontem předem neznámých vlastností. Dále ovládání není zcela intuitivní a občas (konkrétně na začátku) jsou vypisovány nesmyslné hodnoty místo toho, aby nebylo vypsáno nic. Tyto chyby souvisejí s neochotou autora zdržovat se vstupem a výstupem, jelikož program dimenzoval zejména pro vlastní potřebu a jeho masové šíření není očekáváno. V takovýchto případech lze neortodoxní chování aplikace do jisté míry tolerovat. Licence: Program smí být použit pouze v souladu s GNU General Public Licence!