- Symbolická derivace - napište program, který přečte od uživatele matematický výraz (např. x^5*sin(2x)) a vypíše jeho derivaci.
- Grafový izomorfismus - Pro dva grafy $G,H$ rozhodněte, zda existuje zobrazení $f: V(G) \rightarrow V(H)$ takové, že $(u,v) \in E(G)$ tehdy a jentehdy když $(f(u),f(v)) \in E(H)$.
- Šachvé koncovky - například král proti věži a králi.
- Fuj printer (pretty printer) - upravte kód v jazyce Pascal. Přejmenujte proměnné a funkce a kód upravte patřičným směrem, aniž by se poškodila funkčnost kódu.
- Logik (=Master mind) - váš program hádá, uživatel odpovídá. Program má na co nejméně dotazů nalézt barevnou kombinaci nebo usvědčit uživatele z podvádění.
- Life - simulujte život.
- Maticová knihovna - matice a práce s nimy.
- Polyomino - hra se čtverečky. Jaké různé(neizomorfní) souvislé tvary lze získat z $k$ čtverečků?
- Vyčíslování chemických rovnic
- Výrazová kalkulačka
- LZ77 - implementujte známý archivační algoritmus.
- Polynomický euklidův algoritmus
Dále se nechte volně inspirovat například stránkou kolegy Mareše. Jen pozor na obtížnost!