Tato stránka je věnována cvičení NDMI011 v pondělí 10:40. Cvičení patří k přednášce Víta Jelínka (úterý 10:40).
Aby jste získali zápočet musíte se dostatečně vylepšit, aby jste zvládli porazit Zákeřného Zápočta. Cestou k němu potkáte asi 10 domácích úkolů, dvě malé písemky a jednu velkou, také jeho pohůnky: Početního Pobudu, Párovacího Páprdu a Strukturálního Strašáka.
Každý domácí úkol, písemka, aktivita vám vylepší nějákou statistiku, ty jsou: útok, obrana, životy a rychlost. Za aktivitu budete moci ještě získat magickou sílu, která vám také pomůže v boji.
Udává, jak je postava silná. Pokud může útočit a nepoužije speciální útok, potom soupeři ubere tolik životů kolik je rozdíl jejího útoku a soupeřovi obrany.
Udává jak moc se postava dokáže bránit. Maximální hodnota obrany je 480.
Kolik má postava životů, v průběhu souboje životy postupně ubývají. Pokud má postava 0 životů, zemře.
Udává za kolik jednotek času postava zaútočí. Každá postava začíná souboj s počítadlem nastaveném na její rychlosti. Každou jednotku času se odečte od počítadla jednička. Pokud má postava počítadlo na nule, zaútočí a nastaví si počítadlo na rychlost postavy. Největší rychlost může být 20.
Za aktivitu na hodinách a speciální úkoly můžete získat kouzla, speciální útoky nebo obrany, které můžete použít místo normální obrany nebo útoku.
Všechny vylepšení a statistiky postavy umím přepočítat zpátky na body. Snažil jsem se nastavit statistiky příšer tak, aby jste je porazili až získáte zhruba 100 bodů.
Může se stát, že budete mít smůlu, třeba malou obranu nebo něco jiného i když máte více bodů než je potřeba. V tom případě něco vymyslíme, jak přerozdělit body.
Taky se může stát, že se nad hrou zamyslíte a budete plnit úkoly, které vám vylepšují jen statistiky, které potřebujete, v tom případě máte štěstí a zápočet můžete dostat i za méně bodů. Pokud by se v průběhu ukázalo, že získat zápočet je výrazně jednodušší než jsem myslel, potom si vyhrazuju změnit příšery.
Aby jste si mohli zjistit, jak se souboje konají a kolik máte bodů, tak tady můžete zjistit, jak si vedete proti soupeřům.
Obecně platí, že by jste měli vždy porazit Přemka Přesného.
Přidal jsem do arény možnost obrázků, zatím tam má každý generický obrázek, kdo by chtěl mít v aréně obrázek, nechť mi ho pošle nebo předá na papíře a já z něj udělám fotku.
Vytvořte si tři obrázky, bojový, vítězný a prohrávající. Kdo vytvoří obrázek, dostane iluzi, jedno vyhnutí se útoku.
Pokud máte otázky na pravidla atd, klidně mi je napište, rozšířím návod.
Podívali jsme se na projektivní roviny.
Nebyl domácí úkol, ale příště bude písemka.
Napsali jsme si hrátkou písemku, nakonec na 45 minut.
Pokud jste nebyli na písemce, napište mi (do velikonočního pondělí), něco vymyslíme.
To co jsme dělali na cvičení je tady. Úkol je až do další hodiny!!!
Domácí úkol je tady, je opravený, na cvičení jsem tam měl chybu.
Zábava s vrcholovou a hranovou souvislostí.
To co jsme dělali na cvičení je tady.
Domácí úkol je tady.
Toky, párování! Cvičení povede Dominik Smrž, tak na něj buďte hodní (jinak si nepřejte Janky).
Jsem pryč a nestihl jsem opravit všechny papírové úkoly. Ti co to posílali mailem mají opraveno.
Dokonalost je nastavena na to, že udělala úkol, který dostanete na další hodině.
To co jste dělali na cvičení je tady.
Domácí úkol tady. Jeho odevzdání je až do další hodiny, tedy do 30.4..
Byl zadán úkol.
Na cvičení mě zastupoval Dominik a řešily se úlohy.
Byla písemka a dopadla nadmíru dobře, však posuďte sami v aréně.
Byl zadán úkol.
Na cvičení se skoro nic nestihlo, jenom se hledal tok.úlohy.
Procvičovali jsme si Ramseyovky.
Byl zadán úkol.
Počítali jsme úlohy, zajímavá je první úloha, jmenuje se Erdos-Szerekeszova věta.
Byla písemka
Byl zadán bonusový úkol úkol.
Bude písemka a to velká, na celou hodinu, zopakujte si všechno, co se dělalo na cvičeních.
Vyskytne se tam něco z Ramseyovek, vytvořujících funkcí, počítání, projektivních rovin a souvislosti.