Trasy 100. ŽR (29.-30. srpna 2025) ČR
7247 = 6587 + 660 Pavel Kuzebauch
7247 = 6587 + 660 David Nádhera
7183 = 6523 + 660 Vít Houška
7165 = 6505 + 660 Michal Bílek
7125 = 6135 + 990 Jan Frajer
7085 = 6095 + 990 Adam Fogl, Adam Polák
6746 = 5096 + 1650 Karel Štípek, Pavel Frank
6158 = 5168 + 990 Bednář Martin a Pavel Píša
6128 = 5468 + 660 Petr a Adam Chomistekovi
5440 = 4450 + 990 Radek Šulc
5327 = 4337 + 990 Matěj Kučera
5281 = 4951 + 330 Jakub Oulický
Jméno: Pavel Kuzebauch
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Kostelec u Jihlavy | bus6 | 6 | 15 | 90 | 0 | ||
| 3 | Kostelec u Jihlavy – Tábor | 12:59 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 84 | 504 | 0 |
| 4 | Tábor – Strakonice | 15:07 | 16:36 | Sp 2070 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 5 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 16:53 | 17:56 | R 664 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 6 | Plzeň hl.n. – Cheb | 18:05 | 19:27 | IC 558 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 7 | Cheb – Karlovy Vary | 19:31 | 20:25 | Os 7309 | 6 | 52 | 312 | 0 |
| 8 | Karlovy Vary – Chomutov | 20:27 | 21:29 | Os 7063 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 9 | Chomutov – Ústí n.Labem hl.n. | 21:35 | 22:51 | Os 6835 | 6 | 71 | 426 | 0 |
| 10 | Ústí n.Labem hl.n. – Brno hl.n. | 23:14 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 361 | 1444 | 0 |
| 11 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 12 | Břeclav – Moravský Písek | 05:23 | 05:48 | R 781 | 4 | 40 | 160 | 0 |
| 13 | Moravský Písek – Bzenec | 05:52 | 05:58 | Os 24106 | 6 | 4 | 24 | 0 |
| 14 | Bzenec – Brno-Slatina | 06:10 | 07:20 | Sp 1760 | 5 | 70 | 350 | 0 |
| 15 | Brno-Slatina – Brno-Černovice | vlak5 | 5 | 4 | 20 | 0 | ||
| 16 | Brno-Černovice – Brno hl.n. | vlak5 | 5 | 6 | 30 | 0 | ||
| 17 | Brno hl.n. – Brno-Židenice | bus6 | 6 | 0 (2) | 0 | 0 | ||
| 18 | Brno-Židenice – Kojetín | bus6 | 6 | 59 (69) | 354 | 0 | ||
| 19 | Kojetín – Hulín | 09:03 | 09:25 | Os 3913 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 20 | Hulín – Otrokovice | 09:31 | 09:40 | R 812 | 4 | 13 | 52 | 0 |
| 21 | Otrokovice – Olomouc hl.n. | 09:56 | 10:28 | R 890 | 4 | 37 (50) | 148 | 0 |
| 22 | Olomouc hl.n. – Šumperk | 10:32 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 57 | 342 | 0 |
| 23 | Šumperk – Vikýřovice u penzionu | 11:38 | 11:41 | Os 3718 | 6 | 2 | 12 | 0 |
| 24 | Vikýřovice u penzionu – Šumperk | pěšky | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 25 | Šumperk – Olomouc hl.n. | 12:08 | 13:01 | R 908 | 4 | 59 | 236 | 0 |
| Prémie: Písek město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1385 | 6587+660=7247 | ||||||
Jméno: David Nádhera
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Kostelec u Jihlavy | bus6 | 6 | 15 | 90 | 0 | ||
| 3 | Kostelec u Jihlavy – Tábor | 12:59 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 84 | 504 | 0 |
| 4 | Tábor – Strakonice | 15:07 | 16:36 | Sp 2070 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 5 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 16:53 | 17:56 | R 664 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 6 | Plzeň hl.n. – Cheb | 18:05 | 19:27 | IC 558 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 7 | Cheb – Karlovy Vary | 19:31 | 20:25 | Os 7309 | 6 | 52 | 312 | 0 |
| 8 | Karlovy Vary – Chomutov | 20:27 | 21:29 | Os 7063 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 9 | Chomutov – Ústí n.Labem hl.n. | 21:35 | 22:51 | Os 6835 | 6 | 71 | 426 | 0 |
| 10 | Ústí n.Labem hl.n. – Brno hl.n. | 23:14 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 361 | 1444 | 0 |
| 11 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 12 | Břeclav – Moravský Písek | 05:23 | 05:48 | R 781 | 4 | 40 | 160 | 0 |
| 13 | Moravský Písek – Bzenec | 05:52 | 05:58 | Os 24106 | 6 | 4 | 24 | 0 |
| 14 | Bzenec – Brno-Slatina | vlak5 | 5 | 70 | 350 | 0 | ||
| 15 | Brno-Slatina – Brno-Černovice | vlak5 | 5 | 4 | 20 | 0 | ||
| 16 | Brno-Černovice – Brno hl.n. | vlak5 | 5 | 6 | 30 | 0 | ||
| 17 | Brno hl.n. – Brno-Židenice | bus6 | 6 | 0 (2) | 0 | 0 | ||
| 18 | Brno-Židenice – Kojetín | bus6 | 6 | 59 (69) | 354 | 0 | ||
| 19 | Kojetín – Hulín | 09:03 | 09:25 | Os 3913 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 20 | Hulín – Otrokovice | 09:31 | 09:40 | R 812 | 4 | 13 | 52 | 0 |
| 21 | Otrokovice – Olomouc hl.n. | 09:56 | 10:28 | R 890 | 4 | 37 (50) | 148 | 0 |
| 22 | Olomouc hl.n. – Šumperk | 10:32 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 57 | 342 | 0 |
| 23 | Šumperk – Vikýřovice u penzionu | 11:38 | 11:41 | Os 3718 | 6 | 2 | 12 | 0 |
| 24 | Vikýřovice u penzionu – Šumperk | pěšky | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 25 | Šumperk – Olomouc hl.n. | 12:08 | 13:01 | R 908 | 4 | 59 | 236 | 0 |
| Prémie: Písek město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1385 | 6587+660=7247 | ||||||
Jméno: Vít Houška
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Tábor | 12:30 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 99 | 594 | 0 |
| 3 | Tábor – Strakonice | 15:07 | 16:36 | Sp 2070 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 4 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 16:53 | 17:56 | R 664 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 5 | Plzeň hl.n. – Cheb | 18:05 | 19:27 | IC 558 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 6 | Cheb – Karlovy Vary | 19:31 | 20:25 | Os 7309 | 6 | 52 | 312 | 0 |
| 7 | Karlovy Vary – Chomutov | 20:27 | 21:29 | Os 7063 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 8 | Chomutov – Ústí n.Labem hl.n. | 21:35 | 22:51 | Os 6835 | 6 | 71 | 426 | 0 |
| 9 | Ústí n.Labem hl.n. – Ústí n.Labem sever | 22:55 | 22:57 | Os 6966 | 6 | 3 | 18 | 0 |
| 10 | Ústí n.Labem sever – Ústí n.Labem hl.n. | pěšky | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 11 | Ústí n.Labem hl.n. – Brno hl.n. | 23:14 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 361 | 1444 | 0 |
| 12 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 13 | Břeclav – Moravský Písek | 05:23 | 05:48 | R 781 | 4 | 40 | 160 | 0 |
| 14 | Moravský Písek – Bzenec | 05:52 | 05:58 | Os 24106 | 6 | 4 | 24 | 0 |
| 15 | Bzenec – Brno-Slatina | 06:10 | 07:20 | Sp 1760 | 5 | 70 | 350 | 0 |
| 16 | Brno-Slatina – Brno-Černovice | vlak5 | 5 | 4 | 20 | 0 | ||
| 17 | Brno-Černovice – Brno hl.n. | vlak5 | 5 | 6 | 30 | 0 | ||
| 18 | Brno hl.n. – Brno-Židenice | bus6 | 6 | 0 (2) | 0 | 0 | ||
| 19 | Brno-Židenice – Kojetín | bus6 | 6 | 59 (69) | 354 | 0 | ||
| 20 | Kojetín – Valašské Meziříčí | 09:03 | 10:35 | Os 3913 | 6 | 61 | 366 | 330 |
| 21 | Valašské Meziříčí – Mohelnice | 10:55 | 12:23 | EC 128 | 4 | 111 | 444 | 0 |
| 22 | Mohelnice – Olomouc hl.n. | 12:42 | 13:01 | R 908 | 4 | 0 (34) | 0 | 0 |
| Prémie: Písek město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1396 | 6523+660=7183 | ||||||
Jméno: Michal Bílek
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Tábor | 12:30 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 99 | 594 | 0 |
| 3 | Tábor – Strakonice | 15:07 | 16:36 | Sp 2070 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 4 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 16:53 | 17:56 | R 664 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 5 | Plzeň hl.n. – Cheb | 18:05 | 19:27 | IC 558 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 6 | Cheb – Karlovy Vary | 19:31 | 20:25 | Os 7309 | 6 | 52 | 312 | 0 |
| 7 | Karlovy Vary – Chomutov | 20:27 | 21:29 | Os 7063 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 8 | Chomutov – Ústí n.Labem hl.n. | 21:35 | 22:51 | Os 6835 | 6 | 71 | 426 | 0 |
| 9 | Ústí n.Labem hl.n. – Brno hl.n. | 23:14 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 361 | 1444 | 0 |
| 10 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 11 | Břeclav – Hulín | 05:23 | 06:23 | R 781 | 4 | 85 | 340 | 0 |
| 12 | Hulín – Kojetín | 06:33 | 06:54 | Os 3908 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 13 | Kojetín – Přerov | bus6 | 6 | 17 | 102 | 0 | ||
| 14 | Přerov – Hulín | 07:20 | 07:29 | R 814 | 4 | 15 | 60 | 0 |
| 15 | Hulín – Valašské Meziříčí | 07:34 | 08:35 | Os 3909 | 6 | 44 | 264 | 0 |
| 16 | Valašské Meziříčí – Frenštát p.Radhoštěm | 08:38 | 09:11 | Os 13113 | 6 | 25 | 150 | 0 |
| 17 | Frenštát p.Radhoštěm – Ostrava-Kunčice | 09:24 | 10:25 | Os 3115 | 6 | 39 | 234 | 0 |
| 18 | Ostrava-Kunčice – Ostrava-Svinov | 10:27 | 10:39 | Os 3414 | 6 | 12 | 72 | 0 |
| 19 | Ostrava-Svinov – Ostrava hl.n. | 08:57 | 09:03 | EC 108 | 4 | 5 | 20 | 0 |
| 20 | Ostrava hl.n. – Olomouc hl.n. | 10:13 | 11:14 | IC 116 | 4 | 101 (106) | 404 | 0 |
| Prémie: Písek město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1357 | 6505+660=7165 | ||||||
# 07:35 přímý BUS ČD neuvedený ve VJŘ za Os 3871, v Přerově vyšel přeběh na R 814
# 10:47 EC 108 zpoždění 110 minut
# 11:03 IC 116 zpoždění 50 minut
# 12:27 Plánovaný odskok do Zábřehu / Mohelnice na konci trasy nevyšel
Jméno: Jan Frajer
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Tábor | 12:30 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 99 | 594 | 0 |
| 3 | Tábor – Strakonice | 15:07 | 16:36 | Sp 2070 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 4 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 16:53 | 17:56 | R 664 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 5 | Plzeň hl.n. – Cheb | 18:05 | 19:27 | IC 558 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 6 | Cheb – Karlovy Vary | 19:31 | 20:25 | Os 7309 | 6 | 52 | 312 | 0 |
| 7 | Karlovy Vary – Chomutov | 20:27 | 21:29 | Os 7063 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 8 | Chomutov – Ústí n.Labem hl.n. | 21:35 | 22:51 | Os 6835 | 6 | 71 | 426 | 0 |
| 9 | Ústí n.Labem hl.n. – Brno hl.n. | 23:14 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 361 | 1444 | 0 |
| 10 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 11 | Břeclav – Mikulov na Moravě | 06:04 | 06:26 | Os3 4542 | 3 | 24 | 72 | 330 |
| 12 | Mikulov na Moravě – Břeclav | 06:28 | 06:50 | Os3 4543 | 3 | 0 (24) | 0 | 0 |
| 13 | Břeclav – Brno hl.n. | 07:07 | 07:36 | EC 282 | 4 | 0 (59) | 0 | 0 |
| 14 | Brno hl.n. – Kojetín | bus6 | 6 | 71 | 426 | 0 | ||
| 15 | Kojetín – Hulín | 09:03 | 09:25 | Os 3913 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 16 | Hulín – Otrokovice | 09:31 | 09:40 | R 812 | 4 | 13 | 52 | 0 |
| 17 | Otrokovice – Přerov | 09:51 | 10:07 | EC 106 | 4 | 15 (28) | 60 | 0 |
| 18 | Přerov – Olomouc hl.n. | 10:16 | 10:28 | R 890 | 4 | 22 | 88 | 0 |
| 19 | Olomouc hl.n. – Šumperk | 10:32 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 57 | 342 | 0 |
| 20 | Šumperk – Zábřeh na Moravě | 12:08 | 12:22 | R 908 | 4 | 13 | 52 | 0 |
| 21 | Zábřeh na Moravě – Olomouc hl.n. | 12:22 | 12:42 | EC 115 | 4 | 46 | 184 | 0 |
| Prémie: Písek město, Valtice město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1366 | 6135+990=7125 | ||||||
Jméno: Adam Fogl, Adam Polák
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Tábor | 12:30 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 99 | 594 | 0 |
| 3 | Tábor – Strakonice | 15:07 | 16:36 | Sp 2070 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 4 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 16:53 | 17:56 | R 664 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 5 | Plzeň hl.n. – Cheb | 18:05 | 19:27 | IC 558 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 6 | Cheb – Karlovy Vary | 19:31 | 20:25 | Os 7309 | 6 | 52 | 312 | 0 |
| 7 | Karlovy Vary – Kadaň-Prunéřov | 20:27 | 21:19 | Os 7063 | 6 | 46 | 276 | 0 |
| 8 | Kadaň-Prunéřov – Ústí n.Labem hl.n. | 21:22 | 22:51 | Os 6835 | 6 | 84 | 504 | 0 |
| 9 | Ústí n.Labem hl.n. – Brno hl.n. | 23:14 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 361 | 1444 | 0 |
| 10 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 11 | Břeclav – Mikulov na Moravě | 06:04 | 06:26 | Os3 4542 | 3 | 24 | 72 | 330 |
| 12 | Mikulov na Moravě – Břeclav | 06:28 | 06:50 | Os3 4543 | 3 | 0 (24) | 0 | 0 |
| 13 | Břeclav – Hulín | 07:21 | 08:23 | R 803 | 4 | 85 | 340 | 0 |
| 14 | Hulín – Kojetín | 08:33 | 08:54 | Os 3912 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 15 | Kojetín – Šumperk | 09:27 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 96 | 576 | 0 |
| 16 | Šumperk – Vikýřovice u penzionu | 11:38 | 11:41 | Os 3718 | 6 | 2 | 12 | 0 |
| 17 | Vikýřovice u penzionu – Šumperk | pěšky | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 18 | Šumperk – Olomouc hl.n. | 12:08 | 13:01 | R 908 | 4 | 59 | 236 | 0 |
| Prémie: Písek město, Valtice město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1299 | 6095+990=7085 | ||||||
Jméno: Karel Štípek, Pavel Frank
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Praha hl.n. | 12:01 | 13:55 | R 984 | 4 | 136 | 544 | 0 |
| 2 | Praha hl.n. – Praha-Smíchov | vlak0 | 0 | 4 | 0 | 0 | ||
| 3 | Praha-Smíchov – Beroun | 14:15 | 14:48 | R 764 | 4 | 39 | 156 | 0 |
| 4 | Beroun – Chlum u Rakovníka | 14:59 | 15:50 | Os 7745 | 6 | 40 | 240 | 330 |
| 5 | Chlum u Rakovníka – Beroun | 16:00 | 16:49 | Os 7718 | 6 | 0 (40) | 0 | 0 |
| 6 | Beroun – Březnice | 17:01 | 18:13 | Os 7914 | 6 | 57 | 342 | 0 |
| 7 | Březnice – Putim | 18:16 | 19:14 | Os 7958 | 6 | 46 | 276 | 0 |
| 8 | Putim – Tábor | 19:35 | 20:43 | Sp 2075 | 5 | 60 (64) | 300 | 330 |
| 9 | Tábor – Praha hl.n. | 21:00 | 22:10 | R 700 | 4 | 99 | 396 | 0 |
| 10 | Praha hl.n. – Nymburk hl.n. | 22:16 | 23:12 | Os 5859 | 6 | 50 | 300 | 0 |
| 11 | Nymburk hl.n. – Poříčany | 23:30 | 23:51 | Os 15886 | 6 | 15 | 90 | 330 |
| 12 | Poříčany – Kolín | 23:55 | 00:20 | Os 9363 | 6 | 0 (22) | 0 | 0 |
| 13 | Kolín – Brno hl.n. | 00:41 | 02:43 | IC 579 | 4 | 193 | 772 | 0 |
| 14 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 15 | Břeclav – Mikulov na Moravě | 06:04 | 06:26 | Os3 4542 | 3 | 24 | 72 | 330 |
| 16 | Mikulov na Moravě – Břeclav | 06:28 | 06:50 | Os3 4543 | 3 | 0 (24) | 0 | 0 |
| 17 | Břeclav – Hulín | 07:21 | 08:23 | R 803 | 4 | 85 | 340 | 0 |
| 18 | Hulín – Kojetín | 08:33 | 08:54 | Os 3912 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 19 | Kojetín – Šumperk | 09:27 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 96 | 576 | 0 |
| 20 | Šumperk – Olomouc hl.n. | 12:08 | 13:01 | R 908 | 4 | 59 | 236 | 0 |
| Prémie: Pustověty, Písek město, Třebestovice, Valtice město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1169 | 5096+1650=6746 | ||||||
Jméno: Bednář Martin a Pavel Píša
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Kolín | 12:01 | 13:10 | R 984 | 4 | 74 | 296 | 0 |
| 2 | Kolín – Praha Masarykovo n. | 13:30 | 14:49 | Os 9330 | 6 | 62 | 372 | 0 |
| 3 | Praha Masarykovo n. – Praha hl.n. | pěšky | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 4 | Praha hl.n. – Tábor | 15:46 | 16:58 | R 723 | 4 | 99 | 396 | 0 |
| 5 | Tábor – Strakonice | 17:07 | 18:36 | Sp 2072 | 5 | 82 | 410 | 330 |
| 6 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 18:53 | 19:56 | R 662 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 7 | Plzeň hl.n. – Praha hl.n. | 20:00 | 21:22 | IC 565 | 4 | 107 | 428 | 0 |
| 8 | Praha hl.n. – Nymburk hl.n. | 21:46 | 22:49 | Os 5857 | 6 | 50 | 300 | 0 |
| 9 | Nymburk hl.n. – Hradec Králové hl.n. | 22:55 | 23:50 | R 957 | 4 | 66 | 264 | 0 |
| 10 | Hradec Králové hl.n. – Pardubice hl.n. | 00:30 | 00:53 | Os 6221 | 6 | 22 | 132 | 0 |
| 11 | Pardubice hl.n. – Brno hl.n. | 01:03 | 02:43 | IC 579 | 4 | 151 | 604 | 0 |
| 12 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 13 | Břeclav – Sedlec u Mikulova | 06:04 | 06:20 | Os3 4542 | 3 | 18 | 54 | 330 |
| 14 | Sedlec u Mikulova – Břeclav | 06:33 | 06:50 | Os3 4543 | 3 | 0 (18) | 0 | 0 |
| 15 | Břeclav – Hulín | 07:21 | 08:23 | R 803 | 4 | 85 | 340 | 0 |
| 16 | Hulín – Kojetín | 08:33 | 08:54 | Os 3912 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 17 | Kojetín – Šumperk | 09:27 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 96 | 576 | 0 |
| 18 | Šumperk – Olomouc hl.n. | 12:08 | 13:01 | R 908 | 4 | 59 | 236 | 0 |
| Prémie: Písek město, Valtice město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1141 | 5168+990=6158 | ||||||
Jméno: Petr a Adam Chomistekovi
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Kolín | 12:01 | 13:10 | R 984 | 4 | 74 | 296 | 0 |
| 2 | Kolín – Praha Masarykovo n. | 13:30 | 14:49 | Os 9330 | 6 | 62 | 372 | 0 |
| 3 | Praha Masarykovo n. – Praha-Rajská zahrada | 15:40 | 15:51 | Sp 2429 | 5 | 11 | 55 | 0 |
| 4 | Praha-Rajská zahrada – Praha hl.n. | 15:52 | 16:05 | Os 11121 | 6 | 6 (11) | 36 | 0 |
| 5 | Praha hl.n. – České Budějovice | 16:20 | 17:59 | IC 539 | 4 | 164 | 656 | 0 |
| 6 | České Budějovice – Písek | 18:14 | 19:04 | Sp 1994 | 5 | 48 (50) | 240 | 0 |
| 7 | Písek – Písek jih | pěšky | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| 8 | Písek jih – Písek | 19:24 | 19:27 | Os 8434 | 6 | 3 | 18 | 0 |
| 9 | Písek – Písek město | 19:40 | 19:45 | Sp 2075 | 5 | 1 (4) | 5 | 330 |
| 10 | Písek město – Strakonice | 20:08 | 20:36 | Sp 2074 | 5 | 18 (26) | 90 | 0 |
| 11 | Strakonice – Plzeň hl.n. | 20:53 | 21:56 | R 660 | 4 | 76 | 304 | 0 |
| 12 | Plzeň hl.n. – Praha hl.n. | 22:00 | 23:22 | IC 567 | 4 | 107 | 428 | 0 |
| 13 | Praha hl.n. – Brno hl.n. | 00:36 | 03:11 | NJ 457 | 4 | 199 (255) | 796 | 0 |
| 14 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 15 | Břeclav – Moravský Písek | 05:23 | 05:48 | R 781 | 4 | 40 | 160 | 0 |
| 16 | Moravský Písek – Bzenec | 05:52 | 05:58 | Os 24106 | 6 | 4 | 24 | 0 |
| 17 | Bzenec – Brno-Slatina | 06:10 | 07:20 | Sp 1760 | 5 | 70 | 350 | 0 |
| 18 | Brno-Slatina – Brno-Černovice | vlak5 | 5 | 4 | 20 | 0 | ||
| 19 | Brno-Černovice – Brno hl.n. | vlak5 | 5 | 6 | 30 | 0 | ||
| 20 | Brno hl.n. – Brno-Židenice | bus6 | 6 | 0 (2) | 0 | 0 | ||
| 21 | Brno-Židenice – Kojetín | bus6 | 6 | 59 (69) | 354 | 0 | ||
| 22 | Kojetín – Hulín | 09:03 | 09:25 | Os 3913 | 6 | 17 | 102 | 330 |
| 23 | Hulín – Otrokovice | 09:31 | 09:40 | R 812 | 4 | 13 | 52 | 0 |
| 24 | Otrokovice – Přerov | 09:51 | 10:07 | EC 106 | 4 | 15 (28) | 60 | 0 |
| 25 | Přerov – Olomouc hl.n. | 10:16 | 10:28 | R 890 | 4 | 22 | 88 | 0 |
| 26 | Olomouc hl.n. – Šumperk | 10:32 | 11:35 | Os 3821 | 6 | 57 | 342 | 0 |
| 27 | Šumperk – Olomouc hl.n. | 12:08 | 13:01 | R 908 | 4 | 59 | 236 | 0 |
| Prémie: Písek město, Postoupky | ||||||||
| celkem | 1293 | 5468+660=6128 | ||||||
# 15:19 Os 25832 odřeknut z důvodu poruchy TV. Os9330 opožděn o 30 min.
# 07:56 Brno hl.n. - Kojetín NAD za Sp 1783 Radhošť.
Jméno: Radek Šulc
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Kolín | 12:01 | 13:10 | R 984 | 4 | 74 | 296 | 0 |
| 2 | Kolín – Poříčany | 13:30 | 13:58 | Os 9330 | 6 | 22 | 132 | 0 |
| 3 | Poříčany – Nymburk hl.n. | 14:02 | 14:23 | Os 15845 | 6 | 15 | 90 | 330 |
| 4 | Nymburk hl.n. – Jičín | 15:10 | 16:13 | Os 15619 | 6 | 45 | 270 | 330 |
| 5 | Jičín – Ostroměř | 16:33 | 16:53 | Os 5517 | 6 | 17 | 102 | 0 |
| 6 | Ostroměř – Chlumec n.Cidlinou | 17:00 | 17:24 | Os 5718 | 6 | 27 | 162 | 0 |
| 7 | Chlumec n.Cidlinou – Kolín | 17:28 | R 942 | 4 | 32 | 128 | 0 | |
| 8 | Kolín – Praha hl.n. | 19:15 | rj 78 | 4 | 40 (62) | 160 | 0 | |
| 9 | Praha hl.n. – Všetaty | 19:43 | 20:39 | Os 9516 | 6 | 40 | 240 | 0 |
| 10 | Všetaty – Ústí n.Labem západ | 20:42 | 21:52 | Os 6418 | 6 | 73 | 438 | 0 |
| 11 | Ústí n.Labem západ – Ústí n.Labem hl.n. | 21:54 | 21:57 | Os 6833 | 6 | 1 | 6 | 0 |
| 12 | Ústí n.Labem hl.n. – Praha hl.n. | 22:04 | 23:36 | R 699 | 4 | 106 | 424 | 0 |
| 13 | Praha hl.n. – Brno hl.n. | 00:01 | 02:43 | IC 579 | 4 | 193 (255) | 772 | 0 |
| 14 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 15 | Břeclav – Mikulov na Moravě | 06:04 | 06:26 | Os3 4542 | 3 | 24 | 72 | 330 |
| 16 | Mikulov na Moravě – Břeclav | 06:28 | 06:50 | Os3 4543 | 3 | 0 (24) | 0 | 0 |
| 17 | Břeclav – Ostrava-Svinov | 07:09 | 08:55 | EC 108 | 4 | 179 | 716 | 0 |
| 18 | Ostrava-Svinov – Olomouc hl.n. | 10:21 | 11:14 | IC 116 | 4 | 22 (101) | 88 | 0 |
| Prémie: Třebestovice, Staré Místo u Jičína, Valtice město | ||||||||
| celkem | 1156 | 4450+990=5440 | ||||||
# 17:56 Pustověty nebudou R z Hradece +30'.
# 20:00 R942 naposledy viděn v Převýšově, pak do Kolína
# 20:03 Z K. RJ 78 Vindobona mimořádně zastavila, v Praze 19:35.
# 07:43 ec108 +30'
# 09:34 EC108 Studénka, porucha zz, dalších +30'.
# 11:16 10:33 se to rozjelo
# 11:18 odjezd IC116(10:21), +50'
Jméno: Matěj Kučera
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Kostelec u Jihlavy | bus6 | 6 | 15 | 90 | 0 | ||
| 3 | Kostelec u Jihlavy – Tábor | 12:59 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 84 | 504 | 0 |
| 4 | Tábor – Písek | 15:07 | 16:13 | Sp 2070 | 5 | 60 | 300 | 330 |
| 5 | Písek – Březnice | 16:49 | 17:40 | Os 7955 | 6 | 42 | 252 | 0 |
| 6 | Březnice – Beroun | 17:43 | 18:53 | Os 7917 | 6 | 57 | 342 | 0 |
| 7 | Beroun – Rakovník | 19:14 | 20:13 | Os 7723 | 6 | 44 | 264 | 330 |
| 8 | Rakovník – Kladno | 20:29 | 21:18 | Os 19719 | 6 | 42 | 252 | 0 |
| 9 | Kladno – Praha Masarykovo n. | 21:31 | 22:20 | Os 9841 | 6 | 30 | 180 | 0 |
| 10 | Praha Masarykovo n. – Praha-Libeň | 22:41 | 22:47 | Os 8657 | 6 | 5 | 30 | 0 |
| 11 | Praha-Libeň – Praha hl.n. | 22:56 | 23:03 | EC 120 | 4 | 5 | 20 | 0 |
| 12 | Praha hl.n. – Brno hl.n. | 00:01 | 02:43 | IC 579 | 4 | 250 (255) | 1000 | 0 |
| 13 | Brno hl.n. – Nezamyslice | 07:18 | 08:21 | R 903 | 4 | 61 | 244 | 0 |
| 14 | Nezamyslice – Kojetín | vlak5 | 5 | 10 | 50 | 0 | ||
| 15 | Kojetín – Valašské Meziříčí | 09:03 | 10:35 | Os 3913 | 6 | 61 | 366 | 330 |
| 16 | Valašské Meziříčí – Olomouc hl.n. | 10:55 | 12:01 | EC 128 | 4 | 77 | 308 | 0 |
| Prémie: Písek město, Pustověty, Postoupky | ||||||||
| celkem | 875 | 4337+990=5327 | ||||||
Jméno: Jakub Oulický
| odj. | příj. | vlak | b/km | km | body | prém. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Havlíčkův Brod – Jihlava | 12:03 | 12:22 | Sp 1909 | 5 | 27 | 135 | 0 |
| 2 | Jihlava – Tábor | 12:30 | 14:52 | Os 18415 | 6 | 99 | 594 | 0 |
| 3 | Tábor – Putim | 15:07 | 16:18 | Sp 2070 | 5 | 64 | 320 | 330 |
| 4 | Putim – České Budějovice | 16:58 | 17:44 | Sp 1979 | 5 | 46 | 230 | 0 |
| 5 | České Budějovice – Praha hl.n. | 17:58 | 19:39 | EC 334 | 4 | 162 (164) | 648 | 0 |
| 6 | Praha hl.n. – Všetaty | 19:43 | 20:39 | Os 9516 | 6 | 40 | 240 | 0 |
| 7 | Všetaty – Ústí n.Labem západ | 20:42 | 21:52 | Os 6418 | 6 | 73 | 438 | 0 |
| 8 | Ústí n.Labem západ – Ústí n.Labem hl.n. | 21:54 | 21:57 | Os 6833 | 6 | 1 | 6 | 0 |
| 9 | Ústí n.Labem hl.n. – Kralupy n.Vltavou | 22:04 | 23:03 | R 699 | 4 | 79 | 316 | 0 |
| 10 | Kralupy n.Vltavou – Praha hl.n. | 23:12 | 23:50 | Os 9665 | 6 | 27 | 162 | 0 |
| 11 | Praha hl.n. – Brno hl.n. | 00:01 | 02:43 | IC 579 | 4 | 255 | 1020 | 0 |
| 12 | Brno hl.n. – Břeclav | 04:20 | 05:21 | Os 14601 | 6 | 59 | 354 | 0 |
| 13 | Břeclav – Olomouc hl.n. | 05:23 | 06:52 | R 781 | 4 | 122 | 488 | 0 |
| Prémie: Písek město | ||||||||
| celkem | 1056 | 4951+330=5281 | ||||||