Při vyhodnocování posledního kola jsem udělal chybu - Filipu Hrbáčkovi jsem neoprávněně neuznal jeho volnou úlohu (Sp z Břeclavi do Brna 1.5. jede!). Co to znamená? Jan Frajer a Jiří Průša mají o bod méně, na pořadí to nemá vliv. Filip Hrbáček dostane dva body navíc, a to ho posouvá o půl bodu před Františka Matouška. Poslední kolo a celý dvanáctý ročník soutěže, kterého se zúčastnilo celkem 14 soutěžících, tedy skončil s těmito výsledky: 16. 17. 18. 19. 16-19 celkem 1. Alois Hrbáček 4972 4246 {5244} 6149 3 3 9 3 18 105 2. Josef Ott {5137}{4730} 4769 --- 9 9 1 19 80,5 3. Jan Frajer --- --- --- 6160 6 6 65,5 4. Karel Lexa 4950 4285 4918 5953 2 5 5 1 13 63 5. Filip Hrbáček --- --- --- {6219} 9 9 47 6. František Matoušek 5133 3912 5091 5832 7 2 7 16 46,5 7. Pavel Kuzebauch 5017 4455 4670 5890 5 7 12 26,5 8. Martin Hájek --- --- --- --- 23 9. Roman Slavíček 4941 --- 4808 6004 1 2 2 5 23 10. Jiří Průša --- --- 4844 6160 3 6 9 19 11. Petr Novotný --- --- --- --- 13 12. Miloš Keller 4175 3763 --- --- 1 1 1 František Vacek 3208 3610 3138 5042 Vladimír Šulc --- --- --- --- 19. Volná úloha Okruh Filipa Hrbáčka - 6219 bodů - start pouze 1.V. nebo 8.V.2003 Břeclav - Brno hl.n. Sp 19.18 20.02 59 km 295 b. Brno hl.n. - Pard. - Praha hl.n. EC 20.10 23.14 255 km 1020 b. Praha hl.n. - Ústí nad Labem hl.n. Sp 23.30 1.13 106 km 530 b. Ústí nad Labem hl.n. - Karlovy Vary R 1.18 3.24 130 km 520 b. Karlovy Vary - Cheb Os 3.30 4.36 52 km 312 b. Cheb - Mariánské Lázně Os 4.57 5.31 30 km 180 b. Mariánské Lázně - Praha hl.n. R 5.42 8.34 190 km 760 b. Praha hl.n. - Všetaty Os 8.36 9.30 40 km 240 b. Všetaty - Mělník R 9.33 9.40 0 (10) 0 b. Mělník - Lysá nad Labem Os 9.43 10.15 33 km 198 b. Lysá nad Labem - Kolín Os 10.28 11.15 38 km 228 b. Kolín - Havlíčkův Brod Os 11.40 13.10 74 km 444 b. Havlíčkův Brod - Kamenná Os 13.14 13.29 14 km 84 b. Kamenná - Havlíčkův Brod Os 13.41 13.56 0 (14) 0 b. Havlíčkův Brod - Brno hl.n. R 14.08 15.38 119 (121) 476 b. Brno hl.n. - Přerov Ex 16.07 17.15 88 km 352 b. Přerov - Břeclav Os 17.25 19.15 100 km 600 b.