zpoždění vlaku 941 ve dnech 16.4.-20.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Praha hl.n. | 5:09 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pha hl.n.L601b,L602b | 5:12 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-Libeň | 5:15 (příj.) | -1' | -1' | 0' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-Libeň | 5:16 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-Kyje | 5:18 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-D.Počernice | 5:19 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-Běchovice | 5:20 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-Běchovice stř. | 5:21 (odj.) | 0' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pha-Běchovice Blatov | 5:21 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praha-Klánovice | 5:22 (odj.) | 0' | 1' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Úvaly | 5:25 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Tuklaty | 5:27 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Rostoklaty | 5:28 (odj.) | 0' | 1' | 2' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Český Brod | 5:30 (odj.) | 1' | 2' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Klučov | 5:32 (odj.) | 0' | 1' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Poříčany | 5:34 (odj.) | 0' | 1' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Třebestovice | 5:37 (odj.) | -1' | 1' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Sadská | 5:40 (příj.) | -2' | 0' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Sadská | 5:40 (odj.) | -2' | 0' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Hořátev | 5:42 (odj.) | -2' | 1' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nymburk město | 5:46 (příj.) | -2' | -1' | 0' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nymburk město | 5:49 (odj.) | -3' | -2' | 0' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nymburk hl.n. | 5:53 (příj.) | -1' | 0' | 1' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nymburk hl.n. | 5:55 (odj.) | 0' | 2' | 6' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Babín odbočka | 5:57 (odj.) | 1' | 3' | 7' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Velké Zboží | 5:58 (odj.) | 0' | 3' | 7' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Poděbrady | 6:00 (příj.) | 0' | 3' | 7' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Poděbrady | 6:02 (odj.) | 0' | 2' | 6' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Libice nad Cidlinou | 6:06 (odj.) | 0' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Velký Osek | 6:08 (odj.) | 0' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Velký Osek-Kanín | 6:12 (odj.) | -1' | 1' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Sány | 6:14 (odj.) | -2' | 0' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Dobšice nad Cidlinou | 6:15 (odj.) | -2' | 0' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Choťovice | 6:18 (odj.) | -2' | 1' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Převýšov | 6:23 (odj.) | -3' | 0' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chlumec nad Cidlinou | 6:27 (příj.) | -4' | 0' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chlumec nad Cidlinou | 6:29 (odj.) | 0' | 1' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nové Město n.Cidlin. | 6:33 (odj.) | 0' | 1' | 3' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Káranice | 6:35 (příj.) | 0' | 1' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Káranice | 6:35 (odj.) | 0' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kratonohy | 6:37 (odj.) | 1' | 3' | 7' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Dobřenice | 6:40 (odj.) | -1' | 1' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Lhota pod Libčany | 6:42 (odj.) | -1' | 1' | 6' | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praskačka | 6:44 (příj.) | 0' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Praskačka | 6:44 (odj.) | 0' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Plačice odbočka | 6:47 (odj.) | 0' | 2' | 4' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Hr.Králové-Kukleny | 6:48 (odj.) | 1' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Hradec Králové hl.n. | 6:50 (příj.) | 0' | 2' | 5' | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.