zpoždění vlaku 9403 ve dnech 22.4.-26.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Praha Masarykovo n. | 6:20 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Praha M.n.-Hrabovka | 6:21 (odj.) | -1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Balabenka odbočka | 6:24 (odj.) | -1' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Praha-Vysočany | 6:27 (příj.) | -1' | 0' | 0' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Praha-Vysočany | 6:29 (odj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Praha-Rajská zahrada | 6:33 (příj.) | 0' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Skály výhybna | 6:33 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Praha-H.Počernice | 6:37 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Praha-H.Počernice | 6:38 (odj.) | 0' | 1' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Zeleneč | 6:41 (příj.) | 0' | 2' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Zeleneč | 6:41 (odj.) | 1' | 2' | 6' | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Mstětice | 6:44 (příj.) | 1' | 2' | 6' | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Mstětice | 6:44 (odj.) | 2' | 3' | 7' | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čelákovice | 6:51 (příj.) | 0' | 2' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čelákovice | 6:52 (odj.) | 0' | 2' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čelákovice-Jiřina | 6:54 (příj.) | 0' | 1' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čelákovice-Jiřina | 6:54 (odj.) | 1' | 2' | 6' | 4 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Káraný odbočka | 6:55 (odj.) | 1' | 2' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Lysá nad Labem | 7:00 (příj.) | 0' | 2' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Lysá nad Labem | 7:01 (odj.) | 0' | 1' | 4' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Milovice | 7:07 (příj.) | 0' | 2' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.