zpoždění vlaku 7411 ve dnech 19.4.-23.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Domažlice (NAD) | 7:25 (odj.) | 0' | 3' | 5' | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 |
Domažlice | 7:26 (odj.) | 0' | 4' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Radonice výhybna | 7:31 (odj.) | 1' | 4' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Milavče | 7:32 (příj.) | 1' | 4' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Milavče | 7:32 (odj.) | 2' | 5' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Blížejov | 7:36 (příj.) | 2' | 5' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Blížejov | 7:36 (odj.) | 2' | 5' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Osvračín | 7:40 (odj.) | 2' | 5' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Staňkov-Vránov | 7:41 (odj.) | 3' | 5' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Staňkov | 7:43 (příj.) | 2' | 5' | 7' | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Staňkov (NAD) | 7:50 (příj.) | 5' | 6' | 7' | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Staňkov (NAD) | 7:51 (odj.) | 5' | 6' | 7' | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Staňkov | 7:53 (odj.) | 6' | 10' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Dolní Kamenice | 7:56 (příj.) | 8' | 11' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Dolní Kamenice | 7:56 (odj.) | 8' | 11' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Holýšov | 7:58 (příj.) | 7' | 10' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Holýšov (NAD) | 7:59 (příj.) | 5' | 10' | 15' | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Holýšov | 8:01 (odj.) | 5' | 9' | 14' | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Hradec u Stoda | 8:04 (příj.) | 7' | 12' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Hradec u Stoda | 8:04 (odj.) | 8' | 12' | 17' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Stod | 8:07 (příj.) | 7' | 12' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Stod | 8:07 (odj.) | 7' | 11' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Chotěšov u Stoda | 8:11 (příj.) | 7' | 12' | 17' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Chotěšov u Stoda | 8:11 (odj.) | 8' | 13' | 17' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Chotěšov výhybna | 8:13 (odj.) | 6' | 10' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Zbůch | 8:15 (příj.) | 6' | 11' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Zbůch | 8:15 (odj.) | 7' | 12' | 17' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nýřany (NAD) | 8:19 (příj.) | 6' | 12' | 17' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nýřany | 8:19 (příj.) | 6' | 12' | 17' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nýřany (NAD) | 8:22 (odj.) | 6' | 10' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nýřany | 8:22 (odj.) | 6' | 10' | 15' | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Tlučná | 8:24 (příj.) | 6' | 12' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Tlučná | 8:25 (odj.) | 6' | 12' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Vejprnice | 8:28 (příj.) | 6' | 11' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Vejprnice | 8:29 (odj.) | 6' | 11' | 15' | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Vejprnice (NAD) | 8:32 (odj.) | 6' | 11' | 15' | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Plzeň-Skvrňany | 8:33 (příj.) | 6' | 11' | 15' | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Plzeň-Skvrňany | 8:34 (odj.) | 6' | 11' | 15' | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Plzeň-Jižní Předm. | 8:36 (příj.) | 6' | 11' | 15' | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Plzeň-Jižní Předm. | 8:37 (odj.) | 6' | 11' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Plzeň hl.n. | 8:39 (příj.) | 6' | 11' | 16' | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Plzeň hl.n. (NAD) | 8:52 (příj.) | 6' | 6' | 6' | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.