zpoždění vlaku 3643 ve dnech 20.4.-24.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Olomouc hl.n. | 4:16 (odj.) | 0' | 0' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Hlušovice | 4:20 (příj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Hlušovice | 4:20 (odj.) | 1' | 2' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Bohuňovice | 4:23 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Bohuňovice | 4:24 (odj.) | 0' | 0' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Štarnov | 4:27 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Štarnov | 4:27 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Šternberk | 4:31 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Šternberk | 4:37 (odj.) | 0' | 0' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Babice u Šternberka | 4:39 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Babice u Šternberka | 4:40 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Mladějovice | 4:43 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Mladějovice | 4:43 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Újezd u Uničova | 4:46 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Újezd u Uničova | 4:47 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Uničov zastávka | 4:50 (příj.) | 0' | 0' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Uničov zastávka | 4:50 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Uničov | 4:53 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Uničov | 5:05 (odj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Troubelice výhybna | 5:08 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Troubelice střed | 5:09 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Troubelice střed | 5:09 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Troubelice zastávka | 5:11 (příj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Troubelice zastávka | 5:11 (odj.) | 1' | 2' | 3' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nová Hradečná | 5:13 (příj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nová Hradečná | 5:13 (odj.) | 1' | 2' | 3' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Libina | 5:19 (příj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Libina | 5:19 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hrabišín | 5:24 (odj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nový Malín | 5:29 (příj.) | -1' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
N. Malín dřevosklad | 5:29 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Nový Malín | 5:29 (odj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Šumperk | 5:34 (příj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.