zpoždění vlaku 3530 ve dnech 22.4.-26.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Moravský Beroun | 3:59 (odj.) | 0' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Domašov nad Bystřicí | 4:06 (příj.) | 0' | 1' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Domašov nad Bystřicí | 4:06 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Jívová | 4:11 (odj.) | 0' | 1' | 5' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hrubá Voda-Smilov | 4:15 (odj.) | 0' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hrubá Voda | 4:19 (příj.) | 0' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hrubá Voda | 4:21 (odj.) | 0' | 0' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hrubá Voda zastávka | 4:24 (příj.) | 0' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hrubá Voda zastávka | 4:24 (odj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hlubočky | 4:28 (příj.) | 0' | 0' | 1' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hlubočky | 4:29 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hlubočky zastávka | 4:32 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hlubočky zastávka | 4:32 (odj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hlubočky-Mar.Údolí | 4:34 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Hlubočky-Mar.Údolí | 4:34 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Velká Bystřice zast. | 4:38 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Velká Bystřice zast. | 4:38 (odj.) | 1' | 2' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Velká Bystřice | 4:40 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Velká Bystřice | 4:40 (odj.) | 1' | 2' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bystrovany | 4:43 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bystrovany | 4:43 (odj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Olomouc-Bělidla | 4:47 (odj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Olomouc hl.n. | 4:49 (příj.) | 0' | 1' | 2' | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.