zpoždění vlaku 2057 ve dnech 25.3.-29.3. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Letovice | 15:32 (odj.) | 4' | 5' | 6' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Letovice zastávka | 15:34 (příj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Letovice zastávka | 15:34 (odj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Zboněk | 15:35 (odj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Svitávka | 15:36 (odj.) | 5' | 7' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Skalice nad Svitavou | 15:38 (příj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Skalice nad Svitavou | 15:39 (odj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Doubravice n.Svit. | 15:43 (odj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Rájec-Jestřebí | 15:45 (odj.) | 3' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Dolní Lhota | 15:46 (odj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Blansko město | 15:48 (příj.) | 4' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Blansko město | 15:49 (odj.) | 3' | 5' | 6' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Blansko | 15:50 (příj.) | 3' | 6' | 7' | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Blansko | 15:52 (odj.) | 2' | 6' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Adamov zastávka | 15:57 (odj.) | 2' | 6' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Adamov | 15:58 (odj.) | 2' | 6' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Babice nad Svitavou | 16:00 (odj.) | 2' | 5' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Svitava odbočka | 16:02 (odj.) | 1' | 5' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Bílovice n.Svitavou | 16:04 (odj.) | 2' | 5' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Brno-Maloměřice st.6 | 16:05 (odj.) | 2' | 5' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Brno-Židenice | 16:08 (příj.) | 1' | 5' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Brno-Židenice | 16:09 (odj.) | 1' | 5' | 8' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Brno hl.n. | 16:13 (příj.) | 0' | 4' | 7' | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.