zpoždění vlaku 1966 ve dnech 21.4.-25.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Děčín hl.n. | 9:36 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Děčín východ | 9:39 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Děčín východ | 9:40 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Březiny u Děčína | 9:43 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Malá Veleň | 9:46 (odj.) | -1' | -1' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Benešov n.Ploučnicí | 9:48 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Benešov n.Ploučnicí | 9:50 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Dolní Habartice | 9:52 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Markvartice | 9:55 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Markvartice | 9:56 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Veselé p.Rabštejnem | 10:00 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Česká Kamenice | 10:04 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Česká Kamenice | 10:06 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Horní Kamenice | 10:09 (odj.) | -1' | -1' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Mlýny | 10:14 (příj.) | -1' | -1' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Mlýny | 10:15 (odj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kytlice | 10:17 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kytlice | 10:17 (odj.) | 2' | 2' | 2' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Jedlová | 10:24 (příj.) | 0' | 0' | 0' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Jedlová | 10:28 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Chřibská | 10:33 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Chřibská | 10:34 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Rybniště | 10:38 (příj.) | 1' | 1' | 1' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Rybniště | 10:41 (odj.) | 3' | 3' | 3' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Horní Podluží | 10:44 (příj.) | 4' | 4' | 4' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Horní Podluží | 10:44 (odj.) | 4' | 4' | 4' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Jiřetín pod Jedlovou | 10:46 (příj.) | 4' | 4' | 4' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Jiřetín pod Jedlovou | 10:46 (odj.) | 5' | 5' | 5' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Dolní Podluží | 10:50 (odj.) | 4' | 4' | 4' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Varnsdorf | 10:55 (příj.) | 2' | 2' | 2' | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.