zpoždění vlaku 1940 ve dnech 21.4.-25.4. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Ústí nad Labem hl.n. | 1:00 (odj.) | 0' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ústí nad Labem západ | 1:02 (příj.) | 1' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Ústí nad Labem západ | 1:02 (odj.) | 1' | 6' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Chabařovice | 1:11 (odj.) | 1' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Krupka-Bohosudov | 1:13 (příj.) | 2' | 6' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bohosudov | 1:13 (odj.) | 1' | 6' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Krupka-Bohosudov | 1:14 (odj.) | 1' | 6' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Proboštov | 1:17 (příj.) | 1' | 5' | 14' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Proboštov | 1:17 (odj.) | 1' | 5' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Teplice v Čechách | 1:19 (příj.) | 1' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Teplice v Čechách | 1:20 (odj.) | 1' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Řetenice | 1:22 (odj.) | 1' | 5' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Oldřichov u Duchcova | 1:24 (odj.) | 0' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Jeníkov-Oldřichov | 1:25 (odj.) | 0' | 4' | 14' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Duchcov | 1:26 (příj.) | 0' | 5' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Duchcov | 1:27 (odj.) | 1' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Želénky | 1:29 (odj.) | 0' | 4' | 14' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Chotějovice | 1:31 (odj.) | 0' | 4' | 14' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bílina | 1:33 (příj.) | 0' | 4' | 14' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bílina | 1:33 (odj.) | 1' | 5' | 15' | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bílina kyselka | 1:35 (odj.) | 0' | 5' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Želenice nad Bílinou | 1:38 (odj.) | 0' | 5' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
České Zlatníky odb. | 1:39 (odj.) | 0' | 5' | 15' | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Most | 1:43 (příj.) | 1' | 6' | 14' | 2 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Most | 1:44 (odj.) | 1' | 5' | 14' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Třebušice | 1:49 (odj.) | 0' | 5' | 14' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Kyjice | 1:53 (odj.) | 0' | 5' | 13' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Jirkov zastávka | 1:56 (příj.) | 0' | 4' | 13' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Jirkov zastávka | 1:56 (odj.) | 1' | 5' | 14' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Dolní Rybník odbočka | 1:57 (odj.) | 0' | 5' | 13' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chomutov město | 1:59 (příj.) | 0' | 5' | 14' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chomutov město | 2:00 (odj.) | 0' | 5' | 14' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chomutov město odb. | 2:00 (odj.) | 0' | 5' | 13' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chomutov | 2:02 (příj.) | 1' | 5' | 14' | 3 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Chomutov | 2:03 (odj.) | 14' | 14' | 14' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Dubina odbočka | 2:05 (odj.) | 15' | 15' | 15' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Málkov | 2:07 (odj.) | 15' | 15' | 15' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kadaň-Prunéřov | 2:12 (odj.) | 14' | 14' | 14' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kadaň-Bystřice | 2:16 (příj.) | 14' | 14' | 14' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kadaň-Bystřice | 2:16 (odj.) | 14' | 14' | 14' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Kadaň | 2:18 (příj.) | 14' | 14' | 14' | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.