zpoždění vlaku 1747 ve dnech 24.3.-28.3. | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
min. | průměr | max. | do 5' | 6'- 10' | 11'- 15' | 16'- 20' | 21'- 30' | 31'- 60' | nad 60' | ??? | ||
Moravský Krumlov | 15:42 (odj.) | 1' | 2' | 3' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Moravské Bránice | 15:52 (příj.) | 1' | 2' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Moravské Bránice | 16:00 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Silůvky | 16:04 (příj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Silůvky | 16:05 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Radostice | 16:08 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Střelice | 16:11 (odj.) | 1' | 1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Střelice dolní | 16:12 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Troubsko | 16:13 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Ostopovice | 16:14 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Brno-Starý Lískovec | 16:15 (odj.) | 1' | 1' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Brno-Horní Heršpice | 16:18 (příj.) | -3' | 1' | 3' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Brno-Horní Heršpice | 16:22 (odj.) | -3' | 0' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Brno hl.n. přednádr. | 16:25 (příj.) | -3' | -1' | 1' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Brno hl.n. přednádr. | 16:25 (odj.) | -3' | 0' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Brno hl.n. | 16:27 (příj.) | -3' | 0' | 2' | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 |
Čísla v pravé části tabulky udávají počty dnů, kdy měl vlak zpoždění v uvedeném rozmezí.
Protože nejsou k dispozici údaje ze všech stanic, tak pokud chybí, jsou odhadovány z údajů okolních stanic.